The Footstones in Night Writing
In de lente van 1986 verloor Aldona, de oma van de filmmaker, haar gezichtsvermogen door een vergiftiging van haar oogzenuwen, waarschijnlijk als gevolg van de nucleaire ramp in Tsjernobyl. In The Footstones in Night Writing volgen we Aldona op haar dagelijkse uitje door Gutras Park, waar ze tegelijkertijd door het verleden en het heden dwaalt.