Get Closer
Stop-motion collage van verschillende delen van foto’s van drie kinderen, die allemaal aan dezelfde tafel zijn genomen in 1989. Op het eind vallen de losse stukken in elkaar, en krijgen we een foto van dezelfde kinderen in 2008 te zien. Intieme en ontroerende reflectie op het voortschrijden van de tijd.