Nadat ze haar relatie van negen jaar heeft verbroken zit Justine Pluvinage zonder flat, met weinig geld en veel tijd. Ze vertrekt voor twee en een halve maand naar New York met twee doeleinden: filmen en seks. Deze intieme film is tegelijkertijd een biecht over haar gebruik van de camera als middel om nieuwe mannen te ontmoeten.