Living
Frans Zwartjes filmt zichzelf vanuit de hand, terwijl hij samen met zijn vrouw rusteloos door hun huis dwaalt. De muziek, de lege ruimte en het gebruik van een extreme groothoeklens creëren een vreemde spanning. Deze klassieker van de experimentele film is een onderdeel van de serie Home Sweet Home, waarin diverse vertrekken van Zwartjes’ huis worden verkend.