Arid Edge
Fietstocht door het barre landschap van de Valle de la Lune-regio in de Atacama in Noord-Chili, bekend als de droogste woestijn ter wereld. De fietser begeeft zich in een schijnbaar eindeloze leegte, die tegelijkertijd rustgevend en intiem aanvoelt. Onderdeel van Phil Dadsons Atacama-trilogie.