Interactie van kunstenares Kurdwin Ayub met de videoclip van Miley Cyrus’ We Can’t Stop. In haar eigen kamer observeert, imiteert en interpreteert ze Mileys video. Maar waar Miley Cyrus zich zelfverzekerd en seksueel presenteert, is Ayub vooral onzeker en vertwijfeld over haar eigen exhibitionistische kant.