Los orígenes del marketing
Een road trip door India, waarbij improvisaties rond van het maken van een non-fictiefilm worden gecombineerd met scherp commentaar, spannende verhaallijnen en visuele wendingen. De grenzen van het filmmaken, of het nu om fictie of non-fictie gaat, worden verkend, waarbij ons een blik wordt gegund in het creatieve proces.