Film ist mehr als Film
24 begrippen uit de filmwereld in 60 seconden. Deutsch laat formuleringen en slogans over film gepaard gaan met 24 ‘citaten’ van 2 seconden uit soundtracks, onderbroken door 24 beeldjes van oogbewegingen, alles onder het motto ‘film is meer dan film’.