O quam tristis
Een overpeinzing over de spanningen tussen een moeder en dochter tijdens een vreedzame wandeling naar het strand vormt de opmaat voor een worstelpartij. De ingewikkelde kluwen van hun ledematen schrijnt en ontroert.