Three Poems By Spoon Jackson #1
Potbelly Stove, het aangrijpende en poëtische eerste deel van Three Poems By Spoon Jackson, wordt doorsneden met opnamen van telefoongesprekken die Jackson vanuit de gevangenis voert. De gedichten van Jackson mengen zich met beelden en muziek die uitdrukking geven aan emotionele kwelling en politieke ongelijkheid.