Three Poems By Spoon Jackson #1
Moving and poetic, Potbelly Stove is part one of the Three Poems By Spoon Jackson and is interlaced with recordings of Jackson’s telephone conversations from prison. Jackson’s verses blend with imagery and music that capture an emotionally tormented landscape and a political disparity.