Los orígenes del marketing
León Siminiani takes us to India on a road trip that combines improvisational elements from shooting a nonfiction film with sharp commentary, suspenseful narrative and visual twists, challenging the limits of fiction and nonfiction filmmaking and giving us a peek into the process of creation.