What We Said to Brussels Airlines
One hundred years after the first flight between Belgium and the Democratic Republic of the Congo, Brussels Airlines approaches Collectif Faire-Part with a proposal to show their work on board their flights. Interwoven with archival footage and testimonies of activists and survivors of in-flight violence, the collective’s internal dialogue in What We Said to Brussels Airlines poses a variety of questions and opens up space for critical reflection.