This Is Your Captain Speaking
The ability to fly like a bird is an ancient fantasy of the human soul. In This Is Your Captain Speaking, a group of neighbours living in the same building in Delfshaven explore the personal implications of this collective fantasy. Nienke Deutz and Digna van der Put build a dreamlike, sensorial animation that is as light as it is profound.