The Great Orator
She was once a famous television personality, but today The Great Orator lives on as an AI, sharing a collective consciousness with countless devoted followers. As a visitor, you enter this consciousness. While navigating its different spaces, she tells you a series of stories that hover somewhere between truth and fiction. Depending on who you are and which objects catch your interest, the experience becomes a strange, shifting encounter – different for everyone, every time.