The Great Orator
Ze was ooit een beroemde TV-persoonlijkheid, maar tegenwoordig leeft The Great Orator voort als AI, in een gedeeld bewustzijn met talloze van haar toegewijde volgers. Als bezoeker betreed je dit bewustzijn. Terwijl je verschillende ruimtes navigeert, vertelt ze je een variatie aan verhalen, die het midden houden tussen waarheden en fabricaties. Gebaseerd op wie je bent en in welke objecten je interesse toont, resulteert dit in een bevreemdende ervaring die voor iedereen elke keer anders is.