Jip is a stylist under pressure and Oxygen immerses us in her frantic search for a special shirt. The collective of interdisciplinary artists Vanessa builds a short film in which colour, rhythm, contemporary stress, the call of nature and digital technologies intermingle. This crossover between narrative cinema and music video leads us to a surprising and liberating finale.