Jip is een stylist die onder druk staat en Oxygen dompelt ons onder in haar verwoede zoektocht naar een speciaal T-shirt. Vanessa, een collectief van interdisciplinaire kunstenaars, maakt een korte film waarin kleur, ritme, hedendaagse stress, de roep van de natuur en digitale technologieën samenkomen. Deze kruising tussen narratieve cinema en een videoclip leidt tot een verrassende en bevrijdende finale.