Not Built to Last
Twee architecten lopen door Rotterdam. Daniel, een inwoner van deze moderne stad die na de oorlog helemaal opnieuw is opgebouwd, begeleidt Emre, een bezoeker uit de legendarische metropool Istanboel. Hun gedachtewisseling verschuift geleidelijk van architectuur naar ruimte voor intimiteit, waarbij ze opgaan in persoonlijke ervaringen van saamhorigheid en eigenheid. Zorgvuldig en met visuele elegantie verkent Deniz Arikans emotioneel resonerende debuut de relatie tussen stedelijkheid, geschiedenis en individuele vrijheid.