Xeroxed images of hollowed-out public spaces become the canvas for Lilli Carré’s signature loose, figurative animation style to take hold. Frenetic movements and frantic gestures reveal a deeper feeling of alienation and evacuation in our era of social, political and ecological crises. They vanish as quickly as they appear, without a trace.