A woman browses photographs of a young girl. The child visits Disneyland, celebrates birthdays and poses with her parents. But the woman does not recognise the girl, even though it is her. Filmmaker and visual effects artist Yana Lineva distorts images and memories to draw a parallel with a puzzling event from the 90s, when hundreds of people flocked to a Bulgarian airport to welcome aliens that were supposed to look just like us.