We zien jeugdfoto’s van een jonge vrouw: verjaardagen, een tripje naar Disneyland, haar ouders. Maar de vrouw herkent het meisje op de foto’s – zichzelf – niet. Filmmaker en visual effects artist Yana Lineva vervormt beelden en herinneringen, om een parallel te trekken met een vreemde gebeurtenis uit de jaren negentig: op een Bulgaars vliegveld kwamen honderden mensen samen om, zo dacht men, buitenaardse wezens op te wachten die er precies zo uit zouden zien als wij.