The Liminal Zone
Realiteit en projectie vloeien in elkaar over in de Liminal Zone, een fysieke en mentale ruimte waarin verandering zich openbaart. Regisseur Rutger Wolfson – bij velen bekend als oud-artistiek directeur van IFFR – portretteert deze metafysische staat als een soort psychedelische kwelling. De korrelige zwart-witfilm, vol koortsachtige beelden en beklemmende geluiden, volgt de existentiële reis van een man, gepijnigd door het visioen van een vrouw uit een vorig leven.