In een groezelig achterkamertje van haar kleine appartement verbergt Caroline een slijmerig wezen. Wanneer ze het probeert weg te gooien wordt ze tegengehouden door Jona, die erg gesteld is op het mysterieuze en magische, maar ook gevaarlijke monster. In deze surreële filmtrip van filmmaker Reyndert Guiljam (GEZÁ, IFFR 2022) weet de Rotterdamse filmmaker een eigenzinnige wereld te creëren, waarin de lucht giftig oogt en de twee personages in een vacuüm lijken te leven. Ver weg van de bewoonde wereld spelen zij een spel van aantrekken en afstoten.