3cm of Complexity
What do a hospice documentary, wildfires in Greece, and a diaphragmatic hernia have in common? Leave that to Anna Vasof – prop master extraordinaire and fervent maker of surprising connections. Just when you think you’ve got a handle on things, she turns everything on its head. Balancing her signature playful take on the everyday with a vulnerable openness and an engagement with urgent issues, she finds the unexpected in the familiar, and the familiar in the unexpected.