3cm of Complexity
Wat hebben een hospice-documentarie, Griekse bosbranden en een diafragmatische hernia gemeen? Laat dat maar aan Anna Vasof over – prop master extraordinaire en getalenteerd in het leggen van verrassende verbanden. Telkens als je denkt te weten wat je kan verwachten, zet zij het op z’n kop. Met haar kenmerkende speelse kijk op het alledaagse, gecombineerd met een kwetsbare openheid en een betrokkenheid bij urgente thema’s, vindt ze het onverwachte in het vertrouwde, en het vertrouwde in het onverwachte.