Thunderhead
Als een jonge vrouw ’s ochtends een paniekaanval krijgt, moet ze haar angsten onder ogen zien. Gebruikmakend van verschillende stijlen neemt deze debuutfilm van Una Jongenelis een duik in ons hoofd, om de monsters die zich daar schuil houden zichtbaar te maken. Een creatieve, originele animatie van een veelbelovend talent, voortgedreven door een onstuimige, ruimtelijke soundtrack.