So Loud the Sky Can Hear Us
So Loud the Sky Can Hear Us explores the identity of a group of Feyenoord supporters. They unfold a hidden world of faith, love, compassion, and vulnerability. As Xausa attempts to trace back the ‘lost voice of God’ among the voices of the supporters, she wonders how the lost monophony of ancient chants may turn into a new polyphony.