So Loud the Sky Can Hear Us
Dit portret van een groep Feyenoord-supporters ontvouwt een verborgen wereld van geloof, liefde, mededogen en kwetsbaarheid. Terwijl Xausa de ‘verloren stem van God’ probeert terug te vinden tussen de stemmen van de supporters, vraagt ze zich af hoe de verloren monofonie van oude gezangen kan veranderen in een nieuwe polyfonie.