Show Me the Light — VR Silent Disco
We humans may have created the digital revolution, but we’re ignoring if this unstoppable progress now reigns over us. Studio VRij proposes a virtual path of light and sound through this crossroad. Based on Brass Rave Unit’s latest single, this is an immersive journey of energising techno-instrumental wind and percussion music, accelerating towards the future, looking for lightning in the midst of this darkness.