Show Me the Light — VR Silent Disco
Wij mensen hebben dan wel de digitale revolutie ontketend, maar we negeren de vraag of deze onstuitbare vooruitgang ons nu de baas is. Studio VRij stippelt een virtueel pad van licht en geluid uit over dit kruispunt. Deze immersieve reis is gebaseerd op de nieuwste single van Brass Rave Unit, met hun energieke techno-instrumentale blaas- en percussiemuziek. In versnelling naar de toekomst, op zoek naar verlichting in het midden van deze duisternis.