Hobi
While charismatic Hobi is out with his infant son during their weekly daddy day, he tries to sell his car, against his own wishes. Driven by a deep desire to move back to Aruba, and believing he can still save his marriage, he first has to settle some outstanding debts. But during the day, Hobi becomes increasingly entangled in his own excuses and will have to make a difficult choice.