Hobi
Terwijl de charismatische Hobi met zijn zoontje op stap is gedurende zijn wekelijkse papadag, probeert hij tegen zijn zin in zijn auto te verkopen. Gedreven door de diepe wens om terug te verhuizen naar Aruba, en in de overtuiging dat hij zijn huwelijk nog kan redden, zal hij eerst wat openstaande schulden moeten vereffenen. Gedurende de dag raakt hij echter steeds verder verstrikt in zijn eigen excuses en zal hij een lastige keuze moeten maken.