The Tobacconist
The Tobacconist speelt zich af binnen de Jamaicaanse diaspora in Zuid-Londen en volgt Tobias terwijl hij op straat neptabak verkoopt in een poging de reis van zijn moeder naar haar thuis op het eiland te bekostigen. Binnen deze grote maar gemarginaliseerde gemeenschap komt veel vervreemding en angst naar voren, maar ook liefde en trots.