Este no es tu jardín
Forests and their fauna evolve, mutate, tend to diminish or disappear. Over time human activity has strained their resilience, as in Colombia’s tropical moorland and it’s highland cloud forests. Filmmakers Carlos Velandia and Angélica Restrepo, with a hypnotic particle animation fused with three-dimensional modelling techniques, glide through the representation of that territory, making their way in a flight that imagines both its past and its unknown future.