Apt Mgr chronicles the darkest days of the filmmaker’s relationship with his landlord and object of cinematic fascination, Bob. After a period of filming, the eccentric older queer gentleman developed romantic feelings for the filmmaker which were unrequited. Things quickly devolved into anger, resentment and abuse from Bob, while the camera (and apartment building) keep the two bound together.