Apt Mgr vertelt over de donkerste dagen van de relatie tussen de filmmaker en Bob, zijn huisbaas en filmische obsessie. Tijdens de opnames ontwikkelde de excentrieke queer heer op leeftijd romantische gevoelens voor de filmmaker die onbeantwoord bleven. Bij Bob slaat het allemaal al snel om in woede, wrok en misbruik, terwijl de camera (en het flatgebouw) de twee samenhoudt.