Asagi’s classmates don’t seem concerned when her friend Satake suddenly dies in a strange way: they just continue their conversations about food and karaoke. While Asagi struggles with her loss, everything around her becomes increasingly absurd. A promising, idiosyncratic psychological horror debut with a generous dollop of dark humour and an eerie atmosphere.