Wanneer Asagi’s vriendin Satake plotseling op een uitzonderlijke manier om het leven komt, lijkt de rest van haar klasgenoten daar niet mee te zitten, die praten rustig verder over eten en karaoke. Terwijl Asagi worstelt met het verlies, wordt haar omgeving met de minuut absurder. Een veelbelovend, eigenzinnig psychologisch horror-debuut met een flinke dosis zwarte humor en een verontrustende sfeer.