Um tropeço em cinco movimentos
A visual accompaniment to Tōru Takemitsu’s sonically sparse composition ‘Corona for Pianist(s)’. Taking inspiration from the graphic score that interprets notes as circles and dots, the film focuses on the micro, elemental and sensual. Light flickering on water, the patterns of landscape, the movement of hands: here time is slowed and a great sense of focus is thrust upon us.