Stero
Speaking Kiswahili on the school grounds is against the language policy. For Bruce Koech, this repressive Anglo-Western education system goes against his rebellious spirit. With the heart of a warrior and an imaginary sensei by his side, Bruce attempts to defy this unjust rule by becoming Stero – a badass hero, honouring his true self and wild spirit. Stero, directed by Tevin Kimathi and Millan Tarus, is a subtle and charming reminder of the power of childhood imagination.