Stero
Kiswahili spreken op het schoolterrein is in strijd met het taalbeleid. Voor Bruce Koech druist dit onderdrukkende Brits-Westerse onderwijssysteem in tegen zijn rebelse geest. Met het hart van een krijger en een denkbeeldige sensei aan zijn zijde, probeert Bruce deze onrechtvaardige regel te tarten door te veranderen in Stero, een stoere held die zijn ware ik en wilde geest eer aandoet. Stero, geregisseerd door Tevin Kimathi en Millan Tarus, is een subtiele en charmante reflectie op de kracht van kinderlijke verbeelding.