Lose Voice Tool Kit
In een kleurrijke wereld experimenteren kinderen die op raadselachtige wijze alle woorden zijn vergeten met geluid en taal. Een brul, een glimp, een gebaar of een beweging creëren interacties en gesprekken. Zodoende wordt de geschiedenis verteld van een nieuwe manier van converseren. Adele Dipasquale toont de onbegrensde mogelijkheden van communicatie die de menselijke verbeelding voortbrengt. Een krachtig statement tegen de almaar toenemende homogeniteit van onze wereld, verteld met een bevalligheid die alleen kinderen bezitten.