Itzcóatl
An invocation of Itzcóatl, the founder of the Aztec Empire. Like a rushing train, images of Tenochtitlan pass before us through deliciously saturated LomoKino images. The rhythm of the drums and the melody of the flute bring life and movement to our bodies and to the spirit of the ‘Obsidian Serpent’.