Batalla
2024 is the tenth anniversary of the police shooting of student protesters in Iguala, Mexico. Aldo Gutiérrez Solano, then just nineteen years old, was shot in his temple by an officer and has remained in a coma ever since. Batalla is a tribute to bodies in resistance to power and corruption.