Batalla
In 2024 is het tien jaar geleden dat de politie demonstrerende studenten beschoot in het Mexicaanse Iguala. De destijds 19-jarige Aldo Gutiérrez Solano werd van de zijkant door zijn hoofd geschoten en ligt nog steeds in coma. Batalla is een eerbetoon aan het verzet tegen macht en corruptie.