Seeds
Geen zelfbeschikking zonder zaden. Seeds is een eerbetoon aan de kern van het leven, en in Mexico is dat de eenvoudige maïskorrel. Zo draagt een klein object de geschiedenis van de mensheid in zich, en is het de bron van vrijheid.