In an arctic village in the north of China, an elderly woman awaits the return of her deceased father – the rhythmic tapping of her fingers echoes the hooves of his horse when he rode off to war. Inspired by Buddhist philosophy, Wang Hanxuan’s directorial debut finds unshakable confidence in the loving bond between father and daughter.