Ade (on a Sunday)
In Ade (on a Sunday), shot on nostalgic 16mm film, we meet a young boy (Ade) from a village in Nagaland. Together with his friend Abu, he skips Sunday school to go swimming. The two are curious about their fathers’ vices and have a rice beer and a cigarette in secret. A touching coming-of-age story that deals with serious themes in a surprisingly light and charming way.