Ade (on a Sunday)
We ontmoeten de jonge Ade, wonend in een klein dorpje in Nagaland, nostalgisch vastgelegd op 16mm. Samen met zijn vriend Abu besluit hij te spijbelen van de zondagsschool om te gaan zwemmen. Uit nieuwsgierigheid naar waar ze hun vaders zich constant aan zien vergrijpen, drinken ze stiekem een glas rijstbier en roken ze een sigaret. Een ontroerende coming-of-age die zware thema’s aansnijdt met een verrassende lichtheid en charme.